Mitjançant aquesta Carta de Serveis, pretenem donar a conèixer als nostres usuaris el compromís que assumim amb la qualitat, el medi ambient i la seguretat i salut dels nostres treballadors, així com la nostra voluntat de millorar dia a dia.
Transports Menorca és la companyia encarregada de prestar el servei de transport públic mitjançant autobús de la ruta entre Maó i Ciutadella, entre altres línies. TMSA realitza aquesta activitat des de l’any 1907, en el qual va començar el seu servei.
Oficines:
Camí de ses Rodees, 5
POIMA, 07714 Mahón
Menorca
Telèfon: (34) 971 360 475
Fax:(34) 971 354 007
TMSA posa a la disposició dels seus clients els següents canals de comunicació perquè puguin manifestar les seves opinions, suggeriments o qualsevol tipus de comunicació que desitgin realitzar. En persona: en la nostra oficina i en horari comercial. Per escrit (fulla de Queixes/Suggeriments) o per correu postal: a l'adreça de l'empresa, indicada en l'apartat de Contacte.
Per Telèfon
Oficina: 971 360 475 en el següent horari 8:00h. a 13:00h. i de 16:00h. a 19:00h. de dilluns a divendres i dissabtes de 8:00h. a 13:00h.
Per Internet
Mitjançant el formulari definit a la pàgina web de l'empresa (www.tmsa.es) per recollir qualsevol comunicació que es desitgi realitzar. També estan operatius els nostres canals de Facebook i Twitter.
Dins del conjunt d’indicadors i mètodes de mesurament de la qualitat del servei que TMSA està implantant, es detallen a continuació una sèrie de compromisos que l’empresa adquireix amb els seus usuaris i que considerem fonamentals per a la consecució dels nostres objectius estratègics:
Tant els pals de parada com les marquesines disposen almenys de la següent informació:
Informació a l’interior
Tots els autobusos disposen en el seu interior almenys de la següent informació:
Tots els autobusos disposen en l’exterior almenys de la següent informació:
Tots els autobusos que van a realitzar servei l’endemà són rentats exteriorment.
A tots els autobusos que van a realitzar servei l’endemà se’ls realitza una neteja general en el seu interior.
Totes les reclamacions i comunicacions dels nostres clients són investigades i registrades. Totes elles són contestades (per telèfon o a través del mateix mitjà pel qual s’han rebut) en els 20 dies següents a la seva recepció.
Tots els objectes perduts pels usuaris (en els autobusos o en les instal·lacions de l’empresa) són recollits, registrats i emmagatzemats d’acord al procediment corresponent.
En cas que l’objecte perdut contingui informació suficient de l’usuari, l’empresa contactarà amb la persona usuparia per avisar que pot passar a recollir-ho.
La renovació de la nostra flota es realitza sempre adquirint autobusos que compleixen l’última normativa mediambiental en vigor.
En cas de necessitat, les persones amb mobilitat reduïda, trobaran dispositius mecànics o manuals disponibles per a l’accés als autobusos.
Actualment, més del 50% dels vehicles estan adaptats (PMR) mitjançant la dotació de dispositius diversos com una rampa d’accés per a cadires de rodes, un espai reservat en el vehicle a aquest efecte. D’altra banda, també s’han adaptat a altres tipus de discapacitats com les visuals i auditives mitjançant sistemes de megafonia interior i indicadors informatius lluminosos.
Empresa beneficiaria d'ajudes per transformar les flotes de transport de viatgers i mercaderies d'empreses privades prestadores de serveis de transport per carretera, així com d'empreses que realitzin transport privat complementari, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, finançades per la Unió Europea «Next Generation EU.