Tmsa logo

Rutes i horaris

Rutas y horarios

Resum d'horaris

Descarregar horaris abreujats

  Subscripció a avisos informatius de TMSA

Des de la pàgina de subscripció, podràs registrar-te en el nostre sistema d'usuaris registrats t'enviarem tots els nostres avisos directament, a l'adreça de correu electrònic que ens indiquis

 Sol·licitud per viatjar amb bicicletes

Reservar viatge amb bicicletes

TMSA a Twitter

Avisos de servei

L01 Horaris especials NADAL i ANY NOU   Llegir més
Línies afectades:   L01 - Maó-Ciutadella  
L02 Horaris especials NADAL i ANY NOU   Llegir més
Línies afectades:   L02 - Maó-Es Castell  
L03 Horaris especials NADAL i ANY NOU   Llegir més
Línies afectades:   L03 - Maó-Sant Lluís  
L21 Horaris especials NADAL i ANY NOU   Llegir més
Línies afectades:   L21 - Maó-Sant Climent  
L73 Horari dies laborables no lectius (vacances de nadal 2024-2025)   Llegir més
Línies afectades:   L73 - Maó-Alaior-Es Migjorn Gran  
L03 Horari dies laborables no lectius (vacances de nadal 2024-2025)   Llegir més
Línies afectades:   L03 - Maó-Sant Lluís  
L54 SENSE SERVEI dies laborables no lectius (vacances de nadal 2024-2025)   Llegir més
Línies afectades:   L54 - Es Migjorn Gran-Ferreries  
L33 SENSE SERVEI dies laborables no lectius (vacances de nadal 2024-2025)   Llegir més
Línies afectades:   L33 - Cala en Porter-Alaior  
L18 SENSE SERVEI dies laborables no lectius (vacances de nadal 2024-2025)   Llegir més
Línies afectades:   L18 - Maó-Instituts Bintalfa  

Carta de Serveis

Mitjançant aquesta Carta de Serveis, pretenem donar a conèixer als nostres usuaris el compromís que assumim amb la qualitat, el medi ambient i la seguretat i salut dels nostres treballadors, així com la nostra voluntat de millorar dia a dia.

Dades de l’empresa operadora

Transports Menorca és la companyia encarregada de prestar el servei de transport públic mitjançant autobús de la ruta entre Maó i Ciutadella, entre altres línies. TMSA realitza aquesta activitat des de l’any 1907, en el qual va començar el seu servei.

Oficines:
Camí de ses Rodees, 5
POIMA, 07714 Mahón
Menorca
Telèfon: (34) 971 360 475
Fax:(34) 971 354 007

Serveis que presta TMSA

  • Transport regular de viatgers per carretera: s’operen les següents línies, amb horaris i serveis específics en cada època de l’any.
    L01 Maó - Ciutadella
    L02 Maó - Es Castell
    L03 Maó - Sant Lluís
    L14 Bus Exprés Maó - Ciutadella
    L18 Maó - Instituts Bintalfa
    L21 Maó - Sant Climent
    L22 Maó - Es Canutells
    L24 Maó - Sa Mesquida
    L25 Maó - Trebalúger - Maó
    L31 Maó - Cala en Porter
    L32 Maó - Son Bou
    L33 Cala en Porter - Alaior
    L51 Maó - Cala Galdana
    L52 Ciutadella - Cala Galdana
    L53 Ferreries - Cala Galdana
    L54 Es Migjorn Gran - Ferreries
    L71 Maó - Sant Tomàs
    L72 Ciutadella - Sant Tomàs
    L73 Maó - Es Migjorn Gran
    L91 Maó - Alcalfar - S'Algar
    L92 Maó - Punta Prima
    L93 Maó - Binibèquer
    L94 Maó - Binissafúller
  • Transport escolar: diverses rutes des de/fins a poblacions i nuclis dels voltants de Maó, tals com Trebalúger, Es Castell, Sant Lluís, Punta Prima, S’Algar i altres urbanitzacions de la Costa Sud, així com també rutes del centre de l’illa des des/fins Ferreries .
  • La informació sobre els recorreguts i horaris de cada línia es confecciona en dos suports:
    • Mapa de línies en les marquesines.
    • Pàgina web de TMSA (www.tmsa.es).

Servei d'Atenció al client

TMSA posa a la disposició dels seus clients els següents canals de comunicació perquè puguin manifestar les seves opinions, suggeriments o qualsevol tipus de comunicació que desitgin realitzar. En persona: en la nostra oficina i en horari comercial. Per escrit (fulla de Queixes/Suggeriments) o per correu postal: a l'adreça de l'empresa, indicada en l'apartat de Contacte.

Per Telèfon
Oficina: 971 360 475 en el següent horari 8:00h. a 13:00h. i de 16:00h. a 19:00h. de dilluns a divendres i dissabtes de 8:00h. a 13:00h.

Per Internet
Mitjançant el formulari definit a la pàgina web de l'empresa (www.tmsa.es) per recollir qualsevol comunicació que es desitgi realitzar. També estan operatius els nostres canals de Facebook i Twitter.

Compromís de Qualitat

Dins del conjunt d’indicadors i mètodes de mesurament de la qualitat del servei que TMSA està implantant, es detallen a continuació una sèrie de compromisos que l’empresa adquireix amb els seus usuaris i que considerem fonamentals per a la consecució dels nostres objectius estratègics:

  • Respecte a la informació en les parades:
  • Tant els pals de parada com les marquesines disposen almenys de la següent informació:

    • Nom de la parada.
    • Nombre de les línies que passen per la parada.
    • Itinerari de les línies amb horaris.
    • Indicació del Telèfon d’Atenció al Client.
  • Respecte a la informació en els autobusos:
  • Informació a l’interior
    Tots els autobusos disposen en el seu interior almenys de la següent informació:

    • Indicació de la tarifa en vigor del bitllet senzill.
    • Indicació de la quantitat màxima que obliga al conductor a retornar canvi.
  • Informació en l’exterior
  • Tots els autobusos disposen en l’exterior almenys de la següent informació:

    • Indicació del nombre de línia (frontal i posterior).
    • Indicació del sentit de la línia (frontal).
    • Indicació, si escau, que l’autobús està fora de servei o amb destinació cotxeres (frontal).
  • Respecte a la neteja dels autobusos:
  • Tots els autobusos que van a realitzar servei l’endemà són rentats exteriorment.
    A tots els autobusos que van a realitzar servei l’endemà se’ls realitza una neteja general en el seu interior.

  • Respecte a la nostra Atenció al Client (Gestió de Reclamacions):
  • Totes les reclamacions i comunicacions dels nostres clients són investigades i registrades.
    Totes elles són contestades (per telèfon o a través del mateix mitjà pel qual s’han rebut) en els 20 dies següents a la seva recepció.

  • Respecte a la nostra Atenció al Client (Gestió d’Objectes Perduts):
  • Tots els objectes perduts pels usuaris (en els autobusos o en les instal·lacions de l’empresa) són recollits, registrats i emmagatzemats d’acord al procediment corresponent.
    En cas que l’objecte perdut contingui informació suficient de l’usuari, l’empresa contactarà amb la persona usuparia per avisar que pot passar a recollir-ho.

  • Respecte a la nostra flota d’autobusos:
  • La renovació de la nostra flota es realitza sempre adquirint autobusos que compleixen l’última normativa mediambiental en vigor.

  • Respecte al nostre compromís amb l’accessibilitat de les persones:
  • En cas de necessitat, les persones amb mobilitat reduïda, trobaran dispositius mecànics o manuals disponibles per a l’accés als autobusos.
    Actualment, més del 50% dels vehicles estan adaptats (PMR) mitjançant la dotació de dispositius diversos com una rampa d’accés per a cadires de rodes, un espai reservat en el vehicle a aquest efecte. D’altra banda, també s’han adaptat a altres tipus de discapacitats com les visuals i auditives mitjançant sistemes de megafonia interior i indicadors informatius lluminosos.

Rutes i horaris

Rutas y horarios

Resum d'horaris

Descarregar horaris abreujats

  Subscripció a avisos informatius de TMSA

Des de la pàgina de subscripció, podràs registrar-te en el nostre sistema d'usuaris registrats t'enviarem tots els nostres avisos directament, a l'adreça de correu electrònic que ens indiquis

 Sol·licitud per viatjar amb bicicletes

Reservar viatge amb bicicletes

TMSA a Twitter

Empresa beneficiaria d'ajudes per transformar les flotes de transport de viatgers i mercaderies d'empreses privades prestadores de serveis de transport per carretera, així com d'empreses que realitzin transport privat complementari, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, finançades per la Unió Europea «Next Generation EU.